Saturday, November 23, 2013

Halilovic i hapur për një transferim në Angli

Halilovic i hapur për një transferim në Angli

Alen Halilovic pranon se është tifoz i futbollit anglez dhe pretendon se një klub e kërkonte atë me ngulm gjatë verës së kaluar.  Por, Halilovic pretendon se nuk ka kontaktuar me asnjë klub nga Italia, por është i vetëdijshëm për interesimin në shërbimet e tij dhe është i hapur për një transferim të mundshëm në Premier League.  Ai tha për La Gazzetta dello Sport: "Unë mund të konfirmoj se verën e kaluar isha afër transferimit jashtë vendit, një largim nga Dinamo Zagreb nuk ishte larg''.  "Unë mund të them se ky klub ende më dëshiron mua. Klube nga Italia? Unë nuk kam folur me Interin apo Juventusin''.  "Unë dua të them se unë e dua futbollin anglez".

0 comments:

Post a Comment