Saturday, November 23, 2013

Ronaldo: Dua të përmisohem ende

Ronaldo: Dua të përmisohem ende

Superylli i Real Madridit, Cristiano Ronaldo pranon se ai mund të jetë në formën më të mirë të karrierës së tij, por thotë se ai është ende duke synuar për tu përmisuar ende.  Ronaldo do të luajë në ndeshjen e së shtunës në Primera Division kundër Almerias me besimin e tij të lartë, pas paraqitjes së tij brilante në mesjavë ndaj Suedisë.  "Në kokën time unë gjithmonë mendoj se unë mund të përmirësohem. Ambicia ime është që gjithmonë të jem më i mirë''.  "Ndoshta ju jeni në një nivel që është vështirë që të tejkalohet, por unë gjithmonë mendoj se mund të përmirësohem ende''.  "Ndoshta, në këtë pikë, unë jam i përgatitur mirë dhe ky mund të jetë një nga momentet më të mira të karrierës sime''.  "Unë duhet të tregojë një nivel shumë të lartë dhe shumë të mirë dhe unë shpresoj për të mbajtur këtë formë deri në fund të karrierës sime", tha Ronaldo për Cadena Cope.

0 comments:

Post a Comment