Friday, October 11, 2013

Agnelli: E vështirë mbajtja e Pogbas

Agnelli: E vështirë mbajtja e Pogbas
Presidenti i Juventusit, Andrea Agnelli pranon se do të jetë e vështirë për të mbajtur ish- mesfushorin e Manchester United, Paul Pogba, nëse një ofertë e madhe vjen.  Pogba ka impresionuar me paraqitjet e tij në Itali, duke zënë vend në ekipin e parë me Zonjën e Vjetër , dhe bëri debutimin e tij për Francën në fillim të këtij viti.  "Në qoftë se unë vlerësoj futbollin italian, Italia nuk është më destinacion përfundimtar, por një destinacion tranzit".   "Unë jam duke u përpjekur për të menduar se çfarë do të bëjmë në qoftë se ne marrim një ofertë masive për një nga talentet më të mirë që kemi sot, si Pogba''.  "A do të jemi në gjendje të mbajmë atë? Unë nuk e di. Unë nuk mendoj se në këtë moment ne kemi fuqinë për të mbajtur një lojtar të tillë'', u shpreh Agnelli.

0 comments:

Post a Comment