Sunday, October 13, 2013

RVP: Kam menduar se kam thyer gishtin

RVP: Kam menduar se kam thyer gishtin
Ylli holandez, Robin van Persie ka zbuluar se ai kishte frikë se ai kishte thyer gishtin e tij më parë këtë muaj. Van Persie pësoi një lëndim në këmbë gjatë barazimit të Unitedit ndaj Shakhtar Donetsk në Ligën e Kampionëve dhe luajti në fitoren e fundjavës së kaluar ndaj Sunderland i lënduar. "Kundër Shakhtar kam marrë një goditje të vështirë në gishtin tim, dhe unë menjëherë kam menduar se ishte thyer. Ishte aq e rëndë". "Pas kthimit në Manchester, kam pasur një skanim. Tetë vjet më parë kam thyer një kockë në këmbën time dhe ndjeja si lëndimi ishte i ngjashëm''. ë të kërkuar për të luajtur kundër Sunderland. "Pra, ne e bëmë atë që ata e quajnë dozë. Punonjësit mjekësorë më dhanë një injeksion, dhe unë jam mirë tani'', tha Van Persie për Sunday Mirror.

0 comments:

Post a Comment