Friday, October 11, 2013

Snooker - O'Sullivan: Më ofruan 20 mijë funta për ta shitur një ndeshje

Snooker - O'Sullivan: Më ofruan 20 mijë funta për ta shitur një ndeshje
Kampioni i botës në snooker Ronnie O'Sullivan ka zbuluar se ai kishte ofertë prej 20,000 mijë funtave për ta trukuar një ndeshje. Numri një i botës O'Sullivan ka deklaruar se ai kishte ofertë prej 20,000 funta për ta trukuar një ndeshje. ''Dikush më thirri në telefon dhe më tha se dëshironte të takohemi për një ecje të qetë.'' ''Ai pastaj më tregoi se bëhej fjalë për një trukim të ndeshjes sime dhe ishte gati të ofronte 20 mijë funta.'' ''E kisha rastin ta shisja këtë ndeshje, megjithatë unë si njeri nuk mund të pajtohem me veten të bëjë diqka të tillë. Më duket si po e vjedh dikë...'' u shpreh O'Sullivan.

0 comments:

Post a Comment