Sunday, October 13, 2013

Top 10 lojtarët më të shpejtë në botë sipas FIFAs

Top 10 lojtarët më të shpejtë në botë sipas FIFAs
Sipas një hulumtimi të FIFAs, mesfushori ekuadorian i Manchester Unitedit, Antonio Valencia është futbollisti më i shpejtë në botë. Hulumtimi i detajuar i FIFA-së lidhur me matjen e shpejtësisë së futbollistëve ka marrë fund dhe pas përllogaritjes janë nxjerrë TOP 10 futbollistët më të shpejtë në botë nga shtëpia më e madhe në botën e futbollit. Sipas tyre, mesfushori i Manchester Unitedit, Antonio Valencia është futbollisti më i shpejtë në botë me 35.1 km/h, ndërsa pas tij renditen Gareth Bale dhe Aaron Lenon. Këta janë TOP 10 lojtarët aktual më të shpejtë në botë sipas FIFAs: 1 Antonio Valencia 35.1 km/h 2 Gareth Bale 34.7 km/h 3 Aaron Lennon 33.8 km/h 4 Cristiano Ronaldo 33.6 km/h 5 Theodor Walcott 32.7 km/h 6 Lionel Messi 32.5 km/h 7 Wayne Rooney 31.2 km/h 8 Franck Ribery 30.7 km/h 9 Arjen Robben 30.4 km/h 10 Alexis Sanchez 30.1 km/h

0 comments:

Post a Comment